فروش خوب معدنی‌ها و فلزی‌ها در بورس کالا

به گزارش کالاخبر، بورس کالای ایران برترین‌های خود در هفته چهارم اردیبهشت (منتهی به ۲۹اردیبهشت) را براساس ارزش فروش شرکت‌ها در بازار فیزیکی اعلام کرد. جزئیات رتبه‌‌‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

فولادمبارکه اصفهان با ثبت معامله ۳۱۴‌هزار و ۸۰تن ورق گرم، ورق سرد، ورق گالوانیزه و قلع‌اندود به ارزش بیش از ۸‌هزار و ۲۲۷میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

معدنی و صنعتی چادرملو با فروش ۳۲۴‌هزار تن کنسانتره و گندله سنگ‌آهن و شمش بلوم به ارزش نزدیک به ۲‌هزار و ۹۴میلیارد تومان دوم شد.

ملی صنایع مس ایران با فروش ۴‌هزار و ۷۰۰تن مس کاتد، مس کم‌عیار و سولفور مولیبدن به ارزش نزدیک به یک‌هزار و ۶۱۰میلیارد تومان، سوم شد.

پالایش نفت اصفهان با ثبت معامله ۷۳‌هزار و ۱۵۰تن وکیوم‌باتوم، لوب‌کات سبک و آروماتیک سنگین به ارزش نزدیک به ۹۷۱میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

معدنی و صنعتی گل‌گهر با ثبت معامله ۱۹۷‌هزار تن گندله و کنسانتره سنگ‌آهن به ارزش بیش از ۸۵۳میلیارد تومان پنجم شد.

فولاد خوزستان ۳۳‌هزار و ۳۰تن شمش بلوم، تختال C و آرگون را به ارزش بیش از ۶۷۰میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

پتروشیمی تندگویان با فروش ۱۳‌هزار و ۲۳۲تن پلی‌اتیلن ترفتالات نساجی و بطری و نخ پلی‌استر در گریدهای مختلف به ارزش بیش از ۶۲۵میلیارد تومان هفتم شد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با ثبت معامله ۴۵‌هزار تن آهن اسفنجی به ارزش بیش از ۵۷۱میلیارد تومان، هشتم شد.

ورق خودروی چهارمحال و بختیاری با فروش ۱۲‌هزار تن ورق گالوانیزه خودرو و ورق گالوانیزه G به ارزش بیش از ۵۶۸میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

ذوب‌آهن اصفهان نیز با ثبت معامله ۲۲‌هزار و ۹۶تن تیرآهن، میلگرد و ریل و ثبت ارزش بیش از ۵۶۷میلیارد تومان دهم شد.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید