طلا در سربالایی قرار دارد، بالا می رود اما به سختی

قیمت طلا طی روز های گذشته شرایط بسیاری را از جمله نوسان، کاهش و سقوط قیمت و در نهایت افزایش قیمت و صعود را تجربه کرده است و به نظر برای بالاتر رفتن نیز آماده می آید.

هم اکنون قیمت هرانس طلای جهانی 1976 دلار می باشد که نسبت به روز های گذشته شاهد افزایش قیمت بسیاری بوده است. هر چند برای مشخص شدن آینده طلا لازم است تا فردا و باز شدن بازار های جهانی صبر کنیم اما می توان رفتار طلا را در روز های آینده پیش بینی کرد.

در حال حاضر طلا در یک نقطه بسیار کلیدی قرار دارد. از طرفی در نزدیکی سطح 2000 دلار می باشد که یک سطح بسیار کلیدی است و دلایل خوبی نیز برای رشد قیمت و بالا رفتن دارد اما از طرف دیگر هنوز هم بسیاری از کارشناسان معتقدند که قیمت طلا در حال حاضر تا حدی بیش از مقدار واقعی خودش است و پایین تر خواهد آمد.

با این شرایط کار برای طلا نسبت به همیشه سخت تر شده است چرا که هم برای رشد قیمت مقاومت دارد و هم پشتیبانی می شود که یک شرایط متفاوت را به وجود می آورد.

انتظار می رود با وجود این وضعیت طلا همچنان از خود رشد قیمت نشان دهد اما مانند یک سربالایی با شیب زیاد کار بسیار سختی خواهد بود و احتمالا به آرامی صورت خواهد گرفت.

منبع: سایت طلا


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید