ایران خودرو در بهمن ماه 30 هزار خودرو تحویل داد

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: در بهمن ماه امسال سند نزدیک به ۳۰ هزار دستگاه خودرو صادر و تحویل مشتریان شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)؛ تارنمای گروه ایران خودرو امروز اعلام کرد با هدف تعدیل قیمت خودرو در بازار آزاد، در بازه هفته نخست بهمن ماه برنامه فروش ۲۰ درصدی تولید روزانه را در دستور کار قرار داده است.
از زمان ابلاغ مصوبه فروش ۲۰ درصدی تولید روزانه خودروسازان از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در هفته پایانی بهمن ماه تا پایان همان ماه، یک هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو به طور فوری به فروش رسید.
بر پایه این گزارش، نقدینگی حاصل از فروش فوری محصولات، سبب بهینه سازی تخصیص منابع به قطعه سازان برای رونق تولید در خطوط تولید در زنجیره تامین ایران خودرو افزایش شمارگان تولید روزانه تولید در خطوط این خودروساز می شود.
برای تحقق اهداف تعیین شده و جلب رضایت مشتریان واقعی، در برنامه روزانه فروش فوری محصولات ایران خودرو محدودیت هایی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، برخورداری افراد از حداقل ۱۸ سال و ممنوعیت ثبت نام برای افرادی که در ۶ ماه گذشته در طرح های فروش ایران خودرو شرکت کرده اند، درنظر گرفته شده است.
همچنین امکان ثبت نام افراد حقوقی در طرح فروش فوری ایران خودرو وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، گروه های صنعتی ایران خودرو و سایپا با اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت از سه شنبه هفته گذشته (۲۸ بهمن ماه) فروش فوری برخی محصولات خود را به طور اینترنتی آغاز کردند.
از آغاز امسال تا پایان دی ماه ۸۱۲ هزار و ۹۷۹ دستگاه انوع خودرو در کشور تولید شد که در همسنجی با پارسال ۳۵.۴ درصد کاهش نشان می دهد.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید