سومین عرضه اولیه فرابورس ایران - زقیام دوشنبه این هفته عرضه اولیه می شود

در حالی هفته گذشته فرابورس ایران میزبان عرضه اولیه 10 درصد از سهام شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور در بازار دوم بود که دوشنبه 25 تیرماه نیز این بازار شاهد عرضه 35 میلیون سهم از مجموع سهام شرکت کشت و دام قیام اصفهان برای نخستین بار به عموم خواهد بود.

به گزارش فرابورس ایران، شرکت کشت و دام قیام اصفهان در نماد «زقیام» هجدهم اسفندماه سال 1395 در گروه زراعت و خدمات وابسته، زیرگروه کشاورزی و و خدمات دامپروری به غیر از دامپزشکی در بازار دوم فرابورس پذیرش و در تاریخ 24 آبان ماه سال 1396 به عنوان یکصد و شصت و هفتمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

حال این شرکت که دارای 350 میلیون سهم به ارزش اسمی هر سهم یک هزار ریال است دوشنبه هفته آتی 25 تیرماه 10 درصد از کل سهام شرکت را به خریداران حقیقی و حقوقی به روش ثبت سفارش عرضه اولیه می‌کند. دامنه قیمت در ثبت سفارش این عرضه از مبلغ 2300 ریال تا مبلغ 2369 ریال تعیین و حداکثر سهام قابل خریدارای توسط هر شخص اعم از حقیقی و حقوقی حداکثر تعداد 700 سهم اعلام شده است.

از سوی دیگر مدیر عرضه و متعهد خرید آن نیز کارگزاری بورس بهگزین بوده و سقف تعهد خرید آن حداکثر 50 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه عنوان شده است.

پیش از این در تاریخ 13 و 19 تیرماه به ترتیب 10 درصد از سهام شرکت‌های پتروشیمی غدیر و کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور در بازارهای اول و دوم عرضه اولیه شده بودند.



این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید