سه شنبه همین هفته عرضه اولیه زبینا را داریم

سهام شرکت كشاورزی و دامپروری بينالود با نماد زبینا  در روز سه شنبه مورخ 1397/04/19 در بازار سرمایه به روش ثبت سفارش عرضه اولیه خواهد شد.

شرکت كشاورزی و دامپروری بينالود با سرمایه چهارصد میلیونی در دامنه قیمتی هر سهم 1480 تا 1524ریال در روز سه شنبه مورخ 1397/04/19  عرضه اولیه خواهد شد. مدیر عرضه شرکت کارگزاری بورس بهگزین و متعهد خرید شرکت کارگزاری بورس بهگزین خواهد بود. سقف تعهد خرید حداکثر تا 50 درصد سهام قابل عرضه در روز اولیه می باشد. براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی 800 سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه مبلغ 121920  تومان  برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود. البته پیش بینی می شود چنانچه در حدود 100 هزار کد متقاضی در عرضه اولیه شرکت نمایند , بیشتر از 400 سهم به هر کد تعلق نخواهد گرفت که در این صورت مبلغی کمتر از 61 هزار تومان موردنیاز خواهد بود.

موضوع فعالیت "زبینا"، انجام کلیه امور مرتبط با فعالیت های کشاورزی و زراعت،باغبانی،دامپروری،پرورش و نگهداری طیور،زنبور عسل و آبزیان حلال گوشت،بهره برداری از محصولات کشاورزی و باغبانی و سایر فراورده ها،تهیه ،نگهداری،بسته بندی،فروش، صادرات و ... است که البته 77 درصد فعالیت به تولید شیر برمی گردد.

اهداف اصلی این شرکت دامپروری و کشاورزی، افزایش تولید شیر با کیفیت، تولید تلیسه با ظرفیت ژنتیکی بالا، افزایش سطح زیر کشت باغات (بخصوص باغات پسته)، ارتقای ضریب مکانیزاسیون و سطح فن آوری تولیدات دامی، برونسپاری خدمات تولید، عرضه محصولات باغی و زراعی ارگانیک و صادرات میوه است.



این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید