قیمت طلا در سال 2019 روندی صعودی خواهد داشت

سایت طلا : تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری متال فوکوس بر این باورند که قیمت طلا در سال آینده میلادی با افزایش نسبی روبرو خواهد شد.
به گزارش کیتکو نیوز ، فیلیپ نیومن مدیر موسسه سرمایه گذاری متال فوکوس تاکید کرد: گرچه ما نسبت به افزایش قیمت طلا در سال 2019 میلادی امیدوار و خوش بین هستیم ولی سرمایه گذاران باید این مساله را در نظر داشته باشند که مسیر قیمت طلا چندان ساده و هموار نخواهد بود.

بر اساس این گزارش وی افزود: پیش بینی ما این است که میانگین قیمت هر اونس طلا سال آینده به 1300 دلار خواهد رسید. سرمایه گذاران به تدریج به بازار طلا بازخواهند گشت و این مساله به نفع قیمت جهانی این فلز گرانبها خواهد بود.

نیومن گفت: بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ هنوز وارد بازار طلا نشده اند و این مساله به خاطر اعتمادی است که به اقتصاد آمریکا دارند. سرمایه گذاران در شرایط کنونی اعتماد زیادی به دلار و بازار سهام آمریکا دارند ولی شرایظ با آغاز سال 2019 به طور کلی تغییر خواهد کرد.

پیش بینی من این است که با آغاز سال 2019 میلادی، اوضاع اقتصادی آمریکا تغییر خواهد کرد و فدرال رزرو نیز برای افزایش نرخ بهره رویکرد کاملا محتاطانه ای را در پیش خواهد گرفت. 


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید