انتخابات میان دوره ای آمریکا به نفع بازار فیزیکی طلا و نقره خواهد بود

سایت طلا : در حالی که انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا قرار است 6 نوامبر برگزار شود، رئیس موسسه پرت مینت معتقد است که این انتخابات به نفع تقاضای فیزیکی طلا و نقره خواهد بود.
به گزارش کیتکو نیوز، ریچارد هایس رئیس موسسه پرت مینت استرالیا گفت: اگر دموکرات ها بتوانند در انتخابات هفته آینده پیروز شده و کنترل کنگره را در دست بگیرند، فروش سکه نقره و طلا افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش وی افزود: در شرایطی که دونالد ترامپ هنوز قدرت را در دست دارد، یک کنگره دموکرات می تواند موجب ایجاد یک فضای ناامنی سیاسی جدید و بن بست در آمریکا شود. اگر دموکرات ها کنترل کنگره و سنا را در دست بگیرند، برای ترامپ سخت تر خواهد شد تا سیاست های مورد نظرش در عرصه تجارت و اقتصاد را به تصویب برساند.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی تاکید کرد: اگر ترامپ نتواند در انتخابات میان دوره ای به اهداف مورد نظرش دست یابد، سرمایه گذاران برای خرید سکه های طلا و نقره اقدام خواهند کرد. علاوه بر نگرانی ها و نااطمینانی های سیاسی ، نااطمینانی های اقتصادی نیز موجب افزایش تقاضا برای طلا و نقره خواهد شد.

از سوی دیگر به نظر می رسد ادامه روند نزولی شاخص سهام در بازارهای بین المللی نیز موجب افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا خواهد شد.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید