نمایشگاهی که در پایتخت جواهر جهان می درخشد

تایلند در آسیای جنوب شرقی با مساحتی حدود یک سوم ایران و جمعتی حدود 67 میلیون نفر قرار دارد. درآمدهای ارزی این کشور عمدتاً از طریق توریست، فروش محصولات کشاورزی و برنج، پارچه و البسه، مونتاژ قطعات کامپیوتری و الکترونیکی و ماشین آلات و اتومبیل و «تجارت سنگهای قیمتی» است.

بها دادن به صنعت جواهر و سنگهای قیمتی موجب رونق این صنعت و جذب حجم عظیمی از سرمایه به این کشور شده، به طوری که در سالهای اخیر بانکوک را پایتخت جواهر جهان می نامند.

در همین راستا امسال شهر بانکوک اوایل سپتامبر 2017 ، همزمان با 15شهریورماه سال جاری میزبان شصتمین نمایشگاه طلا، جواهر و سنگهای قیمتی بود. نمایشگاهی که در بخش جواهر و سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی حرفهایی برای گفتن داشت.

این نمایشگاه که با سابقه بیش از30 سال در شهر توریستی بانکوک برگزار می گردد به محل بازدید تجار، کارشناسان و فعالان بازار طلا و جواهر تبدیل شده است و هر ساله در دو زمان فوریه و سپتامبر نمایشگاه بزرگی را در این حوزه برگزار می کند. این در حالیست که امروزه بانکوک به مرکز تولید و ساخت جواهرات در منطقه مبدل گشته و به پیشرفتهای زیادی در این زمینه دست یافته است.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید