جزییات عملیات صندوق توسعه بازار سرمایه طی سال ۱۴۰۲

ارزش خرید و فروش خرد سهام توسط صندوق توسعه بازار سرمایه در سال ۱۴۰۲ به ترتیب رقمی حدود ۵۶ و ۱۳.۵ همت بوده که نشان از خالص خرید خرد ۴۲ همتی در این بازه زمانی دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، صندوق توسعه بازار سرمایه از جمله صندوق‌هایی است که براساس مسئولیت محول شده و با هدف افزایش نقدشوندگی در بازار سرمایه، عملیات خود را اجراء می‌کند.

به دنبال نوساناتی که در بازار حاکم می‌شود، صندوق توسعه بازار سرمایه به صورت روزانه با بازارگردانی صحیح و استاندارد البته با رویکرد حمایتی، اقدامات لازم جهت انجام وظایف تعریف شده و مسئولیت‌های درج شده در اساسنامه و امیدنامه صندوق را عملیاتی می‌کند.

طبق آمار ارایه شده از سوی صندوق توسعه بازار سرمایه، ارزش خرید و فروش خرد سهام این صندوق در سال ۱۴۰۲ به ترتیب رقمی حدود ۵۶ و ۱۳.۵ همت بوده است که نشان از خالص خرید خرد ۴۲ همتی در این بازه زمانی دارد.

همچنین بیشترین میزان خرید و فروش خرد سهام طی اردیبشت ماه صورت گرفت که مطابق آمار ارائه شده رقمی حدود ۸.۵ همت خرید خرد و ۴.۸ همت هم فروش خرد انجام شده است که حاکی از خالص خرید خرد ۳.۷ همتی فقط در اردیبهشت سال۱۴۰۲ دارد.

طبق آمار ارائه شده میزان فروش بلوک سهام، خرید ETF و فروش ETF در بازه زمانی اعلام شده به ترتیب ارقامی در حدود ۴۰، ۱۵ و ۱۴ همت بوده است.

بدین ترتیب بر اساس آمار ارائه شده و کسر فروش‌های بلوکی، میزان خالص خرید خرد سهام توسط صندوق توسعه بازار سرمایه طی سال ۱۴۰۲ رقمی حدود ۳ همت اعلام شده است.

جزییات عملیات صندوق توسعه بازار سرمایه طی سال ۱۴۰۲


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید