بیت کوین همچنان در کانال ۲۳ هزار دلاری

به گزارش سایت طلا، در ساعات نخست معاملات روز شنبه بازار رمزارزها شاهد افت جزئی بوده و‌ کوین‌ها عمدتا در محدوده قرمز قرار دارند.

قیمت بیت‌کوین بعد جهش ۱۰ درصدی که درپی مشخص شدن نتیجه جلسه فدرال رزرو اتفاق افتاد، حوالی مرز ۲۴ هزار دلار آرام گرفته است

برخی از تحلیلگران بازار، رشد اخیر قیمت بیت‌کوین را که بلافاصله بعد جلسه فدرال رزرو آمریکا اتفاق افتاد، تله جدید برای معامله‌گران بازار ارز دیجیتال معرفی می‌کنند.
در معاملات امروز،بیت‌کوین با افت حدود ۱ درصد به قیمت ۲۳ هزار و ۷۳۳ دلار و اتریوم با کاهش حدود ۲ درصد به قیمت هزار و ۶۹۷ دلار معامله می‌شوند.
سایر رمزارزهای مشهور مانند دوج‌کوین، شیبا اینو، ریپل و کاردانو نیز شاهد افت قیمت بودند

بیت‌کوین ممکن است نسبت به نوامبر ۲۰۲۱ که بالاتر از ۶۹ هزار دلار بود، بیش از ۶۵ درصد کاهش داشته باشد اما بزرگترین ارز دیجیتال در ۳۰ روز گذشته ۱۹ درصد رشد داشته و قرار است بهترین ماه خود را ثبت کند.

طبق گزارش کوین مارکت کپ، دارایی دیجیتال برتر در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۲۴ هزار و ۹۴ دلار معامله می‌شد که افزایش هفت روزه آن نزدیک به سه درصد است اما مهمتر از آن، رشد ۳۰ روزه بیت‌کوین است که بزرگترین افزایش از ماه اکتبر تاکنون را ثبت کرد.

این ارقام را می‌توان به عنوان سیگنال‌های صعودی تلقی کرد زیرا بیت‌کوین و بقیه بازار کریپتو به شدت تحت تاثیر تورم فزاینده و رکود اقتصادی احتمالی در سراسر جهان قرار گرفته‌اند.

با افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، سرمایه‌گذاران دارایی‌های خطرناک را کنار می‌گذارند و این دارایی‌ها شامل سهام ایالات‌متحده همچنین بیت‌کوین (و سایر سکه‌ها و توکن‌های دیجیتال) است که به طور مشهوری بی‌ثبات هستند.

با توجه به داده‌های امروز، این دارایی بهتر از حد انتظار عمل می‌کند و هنوز هم با بازار سهام ایالات‌متحده هماهنگ است، یک الگوی معمولی که در سال ۲۰۲۲ مشاهده شد.

سهام ایالات‌متحده برای سومین روز متوالی افزایش یافت و قرار است بهترین‌های خود را ثبت کند.

بیت‌کوین تنها دارایی دیجیتالی نیست که ماه خوبی را سپری می‌کند، اتریوم اکنون ۵۵ درصد افزایش ۳۰ روزه دارد.

این افزایش احتمالا مربوط به ارتقاء مورد انتظار و سریع دومین ارز دیجیتال بزرگ معروف به ادغام است و انتظار می‌رود تا ماه سپتامبر، اتریوم به مکانیزم اجماع کارآمدتر انرژی به نام اثبات سهام منتقل شود. این ارتقا نیاز به ماینرها را از بین می‌برد در عوض به اعتبارسنجی‌ها برای ایمن نگه‌داشتن شبکه و پردازش تراکنش‌ها با قفل کردن رمزارز بومی بلاک چین متکی است. برخی می‌گویند که این ادغام می‌تواند اثر کاهش‌دهنده‌ای روی ارز دیجیتال داشته باشد بنابراین سرمایه‌گذاران نسبت به گذشته صعودی‌تر هستند.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید