رمز بازگشت اعتماد: حضور شرکت‌های سودده در کنار حمایت قوای سه‌گانه

بازار سرمایه باید جایی برای حضور شرکت‌های سودده و پر بازده باشد و از طرفی قوای سه‌گانه با حمایت از بازار سرمایه به بازگشت اعتماد به این بازار کمک خواهند کرد.

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه خوشبختانه روند فعالیت بازار سرمایه برای سال آینده خوشبینانه است به خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: خوشبختانه نگاه مجلس به بازار سرمایه و حمایت از آن بسیار مثبت است و همیشه حمایت از بورس و سهامداران آن که مردم هستند را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

شهباز حسن‌پور بیگلری در این‌باره افزود: بالاترین سرمایه کشور اعتماد مردم است. بنابراین، با توجه به اتفاقات سال گذشته در بازار سرمایه و بی اعتماد شدن مردم نسبت به آن، سعی شده تا حمایت همه جانبه و ویژه‌ای از بازار و سهامداران آن صورت گیرد.

وی عنوان کرد: توجه ویژه رییس جمهور، قوه قضاییه، قوه مجریه و مجلس شورای اسلامی از بازار سرمایه باعث شده پیش بینی‌های مثبت و امیدوارکننده برای بازار سرمایه شود تا مردم با اعتماد بیشتر سرمایه‌های خود را در بازار سرمایه‌گذاری کنند.

نماینده یازدهم کرمان (بردسیر / سیرجان) خاطر نشان کرد: بازار سرمایه باید شرکت‌های سودده را وارد بازار کند و حمایت از آنان را در دستور کار خود قرار دهد و همچنین شرکت‌های سودده هم باید حضور فعال‌تری را در بازار داشته باشند.

حسن پور گفت: مجلس شورای اسلامی به منظور بهبود شایط بهترین پیشنهادها را برای رونق بازار سرمایه ارائه می‌دهد و پیگیر مشکلات و مسائل مربوط به آن است.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید