قیمت طلا به روند صعودی خود ادامه داد

به گزارش سایت طلا، همراه با باز شدن بازار های جهانی از صبح روز دوشنبه قیمت طلا توانست حرکت افزایشی هفته گذشته خود را ادامه داده و هم انون در محدوده 1820 دلار قرار گرفته است.

مهم ترین عامل افزایش قیمت طلا در بازار همچنان ضعف دلار آمریکا می باشد. همچنین نگرانی ها نسبت به تورم باعث به وجود آمدن احساسات مختلفی در بازار شده است که از افزایش قیمت طلا حمایت می کند.

رئیس فدرال رزرو دالی ابراز کرد که موج امیکرون باعث شده است که تورم برای مدت طولانی تری بالا باقی بماند. رئیس فدرال رزرو نیویورک نیز اشاره کرد که با توجه به شرایط به وجود آمده این بانک به تصمیم برا زمان افزایش بهره نزدیک می شود.

موج جدید ویروس کرونا هم اکنون در حال درگیر کردن کشور های مختلف به خود است. چین قوانین سخت گیرانه تری برای ورود به پکن وضع کرده است و در ژاپن نیز بحث هایی درباره از سر گیری برخی محدودیت ها وجود دارد.

تحلیل تکنیکال طلا به ما نشان می دهد که این فلز گرانبها در نقطه 1813 دلار از حمایت قدرتمندی برخوردار است و می تواند در روند صعودی قرار گرفته و رشد کند.

اولین مقاومت پیش روی طلا نقطه 1821 دلاری بوده و عبور از آن طلا را به مقاومت اصلی خود در عدد 1831 دلاری می رساند که در صورت عبور از آن محدوده 1830 تا 1850 دلار برای طلا فعال خواهد شد.

حال در صورتی که طلا در روند نزولی قرار بگیرد همانطور که گفته شده ابتدا حمایت 1813 دلاری را در پیش دارد که افت از آن می تواند قیمت طلا را به 1810 دلار برساند. دو حمایت بعدی طلا در صورت سقوط بیشتر نیز 1805 و 1800 دلار می باشد.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید