قرمزپوشی طلای زرد و سیاه

قیمت نفت در آغاز معاملات امروز، سه‌شنبه کاهشی شد و از رشد پایدار ناشی از تقاضای قوی در ایالات متحده، بزرگترین مصرف‌کننده نفت و محصولات آن در جهان، نفسی تازه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از سی ان بی سی، قیمت نفت برنت پس از افزایش ۰.۵ درصدی در ابتدای معاملات روز دوشنبه، با ۲۰ سنت معادل ۰.۲ درصد کاهش به ۸۵ دلار و ۷۹ سنت در هر بشکه رسید.

نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) با ۲۱ سنت معادل ۰.۳ درصد کاهش به ۸۳ دلار و ۵۵ سنت در هر بشکه رسید که پس از آزمایش بالاترین قیمت ها در جلسه قبل بدون تغییر به پایان رسید.

قیمت نفت برنت در معاملات روز، سه‌شنبه در ساعت ۸:۵۶ به وقت تهران، با افزایش ۰.۱۹ درصدی در هر بشکه، ۸۶ دلار و ۱۵ سنت معامله شد.

قیمت نفت خام آمریکا (وست تگزاس اینترمدیت) نیز تا لحظه تنظیم گزارش، کاهش ۰.۰۲ درصدی را به ثبت رساند و در هر بشکه، ۸۳ دلار و ۷۵ سنت معامله شد.

طلا نیز تا لحظه تنظیم این گزارش، کاهش ۰.۰۱ درصدی را تجربه کرد و هر اونس طلا به قیمت یک هزار و ۸۰۶ دلار و ۶۰ سنت معامله شد.

قیمت طلا در آغاز معاملات امروز سه‌شنبه، در حالی کاهش یافت که سرمایه‌گذاران به جلسات مهم بانک مرکزی در این هفته چشم دوخته‌اند.

نقره نیز با کاهش ۰.۳۱درصدی به ۲۴ دلار و ۵۲ سنت رسید.

مس با افزایش ۰.۱۷ درصدی مواجه شد و ۴ هزار و ۵۳۲ دلار قیمت خورد.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید