معرفی بازار سرمایه ایران به سرمایه گذاران خارجی

نشست آنلاین بازار سرمایه ایران به میزبانی بورس تهران و با مشارکت فدراسیون بورس های اروپا آسیایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از شرکت بورس تهران، در چهارمین دور از مجموعه برنامه های "ملاقات بازار" (Meet the market) که به ابتکار فدراسیون بورس های اروپا – آسیایی (فیاس)  و به میزبانی مجازی بورس تهران برگزار شد،  ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری و مشارکت در بازار سرمایه ایران به مخاطبان بین المللی ارائه شد.

برپایی این برنامه با استفاده از امتیاز عضویت بورس تهران در فدراسیون و به منظور حفظ و بسط شبکه های ارتباطی با مخاطبان و سرمایه گذاران خارجی در زمان محدودیت های مسافرتی ناشی از شیوع "ویروس کووید ۱۹" و توسعه فرصت های کسب و کار درخواست شده بود.

پنج شنبه مورخ ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۰ مدیران عامل، معاونان و کارشناسان بورس تهران، فرابورس ایران و سپرده گذاری مرکزی با همراهی سازمان بورس و اوراق بهادار ایران در این رویداد برخط به معرفی ارکان و فرصت های سرمایه گذاری در ابزارهای مختلف و بازارهای گوناگون ایرانی پرداختند.

علی صحرایی، مدیرعامل بورس تهران در سخنان آغازین با اشاره به ظرفیت های عظیم اقتصادی در ایران و دسترسی بخش های مختلف به منابع سرشار کشور، به بازاری بزرگ و بنگاه هایی جذاب برای سرمایه گذاری اشاره کرد که بورس تهران آنها را نمایندگی می کند و همواره با ایجاد فضایی شفاف، سالم و نقدشونده برای تامین مالی اقتصاد ملی و حراست از منافع همه ذینفعان می کوشد. مهران محمدی، مدیر تعالی سازمانی و خانم الهه صفوی، کارشناس امور بین الملل بورس تهران هم از دیگر سخنرانان این رویداد بودند.

در این وبینار که حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید، بیش از یکصد نفر شرکت داشتند و در پایان ارائه مطالب توسط تمامی ارکان، جلسه ای برای پاسخ گویی به پرسش های مخاطبان برگزار شد.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید