سقوط وحشتناک بیت کوین تنها در 1 ساعت

 

قیمت بیت کوین (BTC) در 17 آوریل (27 فروردین) پس از یک رشد شدید در هفته گذشته با پیش بینی لیست عمومی صرافی کوین بیس (Coinbase) در Nasdaq ، به زیر 60،000 دلار کاهش یافت. با این حال ، پس از لیست COIN ، که از سهام Coinbase است ، بازار ارزهای رمزپایه شروع به اصلاح کرد.

ریزش

انتظار کاهش فروش
لیست عمومی Coinbase توجه قابل توجهی به بازار ارزهای رمزنگاری شده معطوف کرد. این اولین لیست عمومی یک صرافی اصلی ارز رمزنگاری شده است که منجر به تقاضای نهادی بالا می شود.

در نتیجه ، بازار ارزهای رمزنگاری شده با لیست شدن صرافی کوین بیس باعث شد که قیمت بیت کوین به بالاترین میزان خود برسد با این حال منطقی است اگر بگوییم که با لیست شدن این صرافی ارز رمز نگاری باعث فروش ارز های دیجیتال و شروع روند اصلاحی شد.

نمودار

نمودار

در کنار مقاومت شدید فنی در حدود 64000 تا 65000 دلار ، پس از کم رنگ شدن هیاهوی تبلیغاتی درباره لیست شدن Coinase بود که باعث شد به ناحیه حساس 60 هزار دلار نزدیک شود.

در همین حال ، سطح 60،000 دلار یک قیمت مهم برای بیت کوین است زیرا تقریباً یک ماه طول کشید تا بیت کوین بتواند روی این سطح قیمتی تثبیت شود

بیت کوین به کجا خواهد رسید ؟

در عین حال ، معامله گران ارزهای رمزنگاری در مورد اینکه بیت کوین با شمع هفتگی جدید خود به کجا می رود ، اختلاف نظر دارند.

به عنوان مثال ، Cantering Clark ، معامله گر محبوب مشتقات ارز رمزنگاری شده ، گفت که بازار براساس بر اساس اطلاعات و داده ها لزوماً صعودی و نزولی نیست.

بیت کوین

بیت کوین

در عوض ، کلارک خاطرنشان کرد که روند بازار نشان می دهد که بیت کوین احتمالاً اقدامات جانبی را شاهد خواهد بود ، که به معنای ادغام در حدود 60،000 دلار است. او نوشت:

"50k و 80k بالاترین قرارداد اعتباری برای BTC $ را به دست می آورد. من هنوز هم عقیده دارم که پایان آوریل بیت کوین در یک محدوده خاص به صورت رنج و بدون شکست قیمتی جدید به کار خود ادامه دهد.
در بلند مدت ، معامله گران هنوز در مورد بیت کوین خوش بین هستند. یک معامله گر با نام مستعار معروف به "Crypto Capo" خاطرنشان کرد که بر اساس روندهای تاریخی ، بیت کوین از محدوده ای که 1000 روز به عقب برمی گردد خارج شده است.


منبع خبر: cointelegraph

این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید