آینده طلا و دلار چه خواهد بود؟

در روز های اخیر قیمت طلا و دلار نوسانات زیادی را از خود نشان داده و از انجام هر حرکت صعودی یا نزولی پرهیز کرده است. اما آیا در روز های آینده قیمت طلا و دلار تغییر قابل توجهی خواهند داشت؟
نخست وزیر کره‌ به ایران آمد و شیوه بازگرداندن پول ایران محور گفتگوهای اوست. باید توجه داشت که 44 سال است که مقامی تا این پایه ارشد از کره به ایران نیامده‌ است.

تا زمانی که دلار پشت خط 25 هزار تومان حضور دارد، معامله‌ گران تمایل زیادی برای خرید نخواهند داشت. سیگنال افزایشی زمانی فعال خواهد شد که دلار از سد 25200 تومان عبور کند.

برای کاهشی شدن نیز، دلار باید از 24500 تومان پایین تر برود. فعلا دلار در دامنه 24500 تا 25200 تومان زندانی شده و بازارساز نیز به دنبال پایین بردن قیمت هاست.

اونس با سخنان پاول وارد کانال 1730 دلار گردید تا در صورت عدم حمایت دلار، سکه در محدوده 10400 تا 10500 تومان نوسان کند.

اخبار سفر نخست وزیر کره جنوبی به تهران کماکان می تواند دلار را در محدوده 24800 تا 25100 نگه دارد و مانع از افزایشی شدن آن بشود.

سخنان صبح امروز پاول رئیس بانک مرکزی آمریکا یک بار دیگر از لحن انبساطی استفاده کرد و تاکید کرد که فدرال رزرو تا زمانی که ریکاوری اقتصادی تکمیل نشود به حمایت خود از اقتصاد ادامه می دهد.

سخنان دو پهلو در باره ارزهای دیجیتال، بیت کوین را وارد کانال 60 دلار کرده و تمامی بازارهای سهام جهان را قرمز پوش کرد که چندان به نفع اونس نیز نمی باشد.

شاخص دلار در کانال 92 تقویت و نقره در کانال 25 رنج شد و اونس با اصلاح قیمتی با اندکی فشار خرید مواجه گردید تا وارد کانال 1740 شود و سکه تهران را تحریک کرد تا وارد نیمه دوم کانال 10500 گردد.

منبع: سایت طلا


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید