شاخص بورس باز هم ریزش کرد/ خوش اقبالی سهامداران «وبملت» و «شستا» درروز منفی بورس

اقتصاد نیوز : بورس تهران امروز هم همسو با روز‌های گذشته منفی آغاز به کار کرد و شاهد افت قیمت در اغلب نمادهای بزرگ و کوچک بازار هستیم.

به گزارش اقتصادنیوز، شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با ریزش 2500 واحدی در سطح یک میلیون و 228 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سرخپوش شد و با افت 305 واحدی 435 هزار و 66 واحد را ثبت کرد.

شاخص فرابورس هم منفی شد و به 17 هزار و 763واحد رسید.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص بورس

سهامداران نماد‌های شستا، فولاد و وبملت خوش اقبال ترین های امروز بازار در ابتدای معاملات بودند چرا که این سه نماد نمادهای سبز بازار بودند و تاثیر مثبتی بر شاخص بورس گذاشتند. نماد‌های فملی، شپنا و فارس بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

بورس تهرانوضعیت نمادها در آغاز معاملات

بورس تهران امروز هم همسو با روز‌های گذشته منفی آغاز به کار کرد. نماد معاملاتی شستا با افزایش تقاضا همراه شده و با رشد حدود ۳ درصدی در محدود قیمتی ۱۰۹۹ تومان دنبال می‌شود.

نفتی‌ها امروز پر عرضه داد و ستد می‌شوند. شرانل مثبت و متعادل معامله می‌شوند. شتران, شسپا و شبریز با گرایشی منفی تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می‌کنند.

در جریان معاملات منفی و پر عرضه گروه فلزات اساسی؛ نظاره گر مثبت و متعادل معامله شدنِ فولاد، فخوز، میدکو، کاوه و فنورد هستیم. ذوب، فایرا، فباهنر، کویر، فزرین، فنوال و فجر پر عرضه دنبال می‌شوند. فملی نیز متعادل، ولی با نوسانات منفی همراه است.

در میان عرضه‌های حاکم شده در گروه بانکی‌ها شاهد سبز پوشی معاملات نماد وبملت و پیشروی سهم تا محدوده مثبت بیش از ۲ درصد هستیم. وپاسار در قیمت ۱۳۳۲ تومان با نوسان مثبت همراه است.

تکمیل می شود...


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید