ورود ۵/ ۴ میلیارد دلار سرمایه به بازار ارزهای مجازی

اطلاعات شرکت انگلیسی مدیریت ارزهای دیجیتال «کوین شیرز» نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری در ارزهای مجازی در سه ماه اول سال‌جاری میلادی به ۵/ ۴ میلیارد دلار رسیده که حاکی از افزایش مشارکت موسسات در این بخش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، جریان سرمایه‌گذاری در ارزهای مجازی در فصل زمستان ۱۱ درصد نسبت به فصل قبل از آن یعنی آخرین فصل ۲۰۲۰ افزایش داشت ولی سرعت این سرمایه‌گذاری پایین‌تر بود.

ارزش بازار ارزهای مجازی در روز دوشنبه به بالاترین رقم یعنی ۲‌تریلیون دلار رسید. سرمایه بازار بیت‌کوین بیش از یک تریلیون دلار است و حدود یک هفته این رقم را حفظ کرده است.

طبق اطلاعات کوین شیرز، بیت‌کوین با ۵/ ۳ میلیارد دلار بیشترین جریان سرمایه‌گذاری را در سه ماه اول سال‌جاری میلادی داشته و پس از آن اتریوم با ۷۶۵ میلیون دلار قرار دارد.

بزرگ‌ترین ارز مجازی دنیا از نظر سرمایه بازار در اواسط مارس به اوج ۸۳/ ۶۱۷۸۱ دلار رسید ولی پس از آن در محدوده پایین‌تری معامله می‌شود.

سرمایه‌های ارز مجازی تحت مدیریت تا  ۵۹ میلیارد دلار افزایش یافته است. این رقم در سال گذشته میلادی برابر با ۶/ ۳۷ میلیارد دلار بود.

گری اسکیل هنوز هم بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در جهان است که ارزش سرمایه آن به ۱/ ۴۶ میلیارد دلار می‌رسد. کوین شیرز دومین صندوق سرمایه‌گذاری بزرگ دنیا و بزرگ‌ترین شرکت مدیریت سرمایه‌های دیجیتال در اروپاست که حدود ۱/ ۵ میلیارد دلار سرمایه دارد.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید