قیمت امروز دلار، سکه و طلا

قیمت طلا، سکه از آغاز این هفته رشد نسبتا زیادی داشته است. همراه با پیچیده تر شدن مسائل مربوط به برجام و کاهش امید نسبت به بازگشت ایالات متحده به این معاهده بین المللی قیمت دلار نیز از شب گذشته افزایش یافته است.

هم اکنون قیمت هر دلار آمریکا در بازار 24720 تومان می باشد و در نزدیکی سطح 25 هزار تومانی قرار دارد. هرچند قیمت آن در صرافی ملی تغییری نداشته و همچنان در سطح 23750 تومان قرار دارد.

قیمت هر یورو نیز در صرافی ملی 28550 تومان می باشد. این در حالی است که قیمت یورو در بازار آزاد در بالای 29 هزار تومان یعنی 29100 تومان قرار دارد و با وجود روند افزایش می توان انتظار صعود بیشتر آن را نیز داشت.

قیمت هر انس طلای جهانی 1815 دلار می باشد که همچنان بدون تغییر مانده است. پیش بینی های متناقض زیادی درباره قیمت انس وجود دارد اما حداقل در کوتاه مدت نمی توان انتظار زیادی برای افزایش قیمت آن داشت.

قیمت سکه نیز همچنان در بالای سطح 11 میلیون قرار داشته و با افزایش قیمت دلار می توان انتظار افزایش بیشتر آن را داشت. هم اکنون هر سکه امامی (طرح جدید) 11255 تومان قیمت دارد.

قیمت سکه طرح قدیم (بهار آزادی) 10800 تومان می باشد که با توجه به رشد زیاد سکه امامی می توان انتظار داشت که همراه با باز شدن بازار ها افزایش پیدا کند. و در نهایت قیمت هر مثقال طلا در بازار تهران 4770 تومان می باشد.

طبق پیش بینی ها اگر قیمت دلار به روند صعودی خود ادامه داده و انس طلا نیز افزایش قابل توجهی بیابد سکه توان افزایش بیشتر و ورود به کانال 12 میلیون تومان را نیز خواهد داشت.

منبع: سایت طلا


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید