تمام صعود قیمت طلا در هفته گذشته امروز از بین رفت

سایت طلا : همانطور که احتمالا خبر دارید در هفته گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده به بیماری کرونا مبتلا شده و باعث شد تا قیمت طلا به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

با خبر بهبود بیماری او در روز گذشته طلا نه تنها دست از صعود کشید بلکه حتی شاهد سقوط دوباره به قیمت هایی پایین یعنی 1886 دلار بود.

هر انس قیمت طلا در لحظه نوشتن این متن 1886 دلار می باشد که نسبت به آخر هفته گذشته 12 دلار کاهش قیمت نشان می دهد.همچنین نسبت به اوج هفته گذشته حدود سی دلار کاهش قیمت داشته است.

علاوه بر سلامتی دونالد ترامپ، امید ها برای تصویب یک محرک مالی جدید تا پیش از انتخابات در حال کمرنگ شدن می باشد که در نتیجه آن قیمت طلا فشار بیشتری را در سطوح زیر 1900 دلار تجربه خواهد کرد.

اگر از نظر فنی به طلا نگا کنیم متوجه سه نقطه مقاومت بسیار قدرتمند در 1901 دلار، 1905 دلار و در نهایت 1910 دلار می شویم که طلا باید برای صعود های بعدی آن ها را در هم بشکند.

حال اگر به پایین نمودار نگاه کنیم متوجه می شویم که طلا در نقطه 1883 از پشتیبانی خوبی برخوردار است. اما اگر طلا از این نقطه پایین تر بیاید حمایت بعدی در 1875 دلار خواهد بود.

منبع: fxstreet


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات

1 نظر بر روی این خبر وجود دارد.


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید