سقوط های بزرگ طلا در راه است

از دو روز پیش طلا حرکتی نزولی را شروع کرده که منجبر به یک سقوط بسیار وسیع شد. به نظر می رسد این پایان سقوط طلا نمی باشد و کاهش قیمت آن همچنان ادامه خواهد داشت.

چشم انداز فنی طلا همچنان مثبت باقی مانده است اما به نظر می رسد حرکت های اصلاحی همچنان ادامه داشته باشد و طلا را سطوح پایین تری بیاورد.

یک تحلیلگر بازار گفت که سقوط طلا به پایین تر از 193 دلار این شرایط را ایجاد کرد که طلا همچنان فضایی برای سقوط تا 200 دلار دیگر را داشته باشد.

در حال حاضر هر انس طلای جهانی 1877 دلار می باشد که نسبت به روز گذشته 22 دلار کاهش قیمت از خود نشان داده است و در پایین ترین سطح یک ماهه اخیر قرار گرفته است.

وی ادامه داد که صعود طلا به بالا ترین حد خود در ماه گذشته حرکت بسیار عجیبی بود و بسیار عادی می باشد که حرکت های اصلاحی را تجربه کند.

تحلیلگران معتقدند که با وجود پشتیبانی طلا در سطح 1900 دلار تا زمانی که طلا در زیر منطقه 1933 تا 1944 قرار داشته باشد ادامه سقوط طلا امکان پذیر می باشد.

این اصلاح قیمت طلا می تواند باعث شود تا قیمت فلز زرد به حمایت های کلیدی یعنی 1714 و 1696برسد. به طور قطع می توان گفت که این بزرگترین اصلاحی است که شاهد آن هستیم.

منبع: Kitco


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید