سقوط روز گذشته طلا ادامه دارد/طلا در پایین ترین سطح یک ماهه خود قرار گرفت

از روز جمعه طلا یک روند کاهشی را شروع کرده که به سقوط به معنای کامل خود در روز گذشته منجر شد. این سقوط در امروز نیز ادامه یافته و قیمت طلا را به شکل باور نکردنی ای کاهش داده است.

پس از ثبت واکسن کرونا در کشور روسیه و اعلام تکمیل ساخت آن در روز گذشته قیمت طلا شاهد سقوطی بی سابقه بوده و در یک روز بیش از صد دلار کاهش یافت.

امروز نیز در ادامه کاهش دیروز، طلا به سقوط خود ادامه داده و به زیر 1900 دلار رسید. هم اکنون قیمت هر انس طلا 1881 دلار می باشد که نسبت به دیروز 28 دلار کاهش قیمت نشان می دهد.

پیش از این اتفاقات نیز کارشناسان پیش بینی می کردند که قیمت طلا طی یک فرایند اصلاحی به زیر 1900 دلار خواهد رسید و واکسن کرونا بهانه شروع این کاهش ها و سقوط وسیع در قیمت طلا شد.

سقوط این چند روز طلا در هفت سال گذشته بی سابقه بوده و تعجب بسیاری از سرمایه گذاران و حتی کارشناسان بازار را برانگیخته است.

کارشناسان انتظار دارند که طلا در 1860 دلار از سقوط خود بایستد چرا که این سطح یک پشتیبانی بسیار قوی برای طلا می باشد. اما خب اگر روز های آینده نیز با داده های مثبت اقتصادی رو به رو شویم دیگر احتمال ایستادن طلا در این نقطه بسیار کمرنگ خواهد شد.

منبع: سایت طلا


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید