زمان عرضه اولیه زکوثر مشخص شد

به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند، امروز چهارشنبه مورخ 21/12/1398 تعداد 412 میلیون و پانصد هزار سهم معادل 15 درصد (330 میلیون سهم در روز جاری جهت عرضه به عموم و 82 میلیون و پانصد هزار سهم جهت عرضه به صندوقهای سرمایه گذاری در روز شنبه مورخ 24/12/1398) از سهام شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به عنوان پانصدو سی و پنجمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش " کشاورزی "، گروه " پرورش حیوانات " و طبقه" نگهداری سایر حیوانات ،تولید محصولات حیوانی طبقه بندی نشده در جای دیگر " در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد "زکوثر" به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.توجه به موارد زیر ضروریست:

1- دوره ثبت سفارش از ساعت 10:15 الی 13:15 می باشد. امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر می باشد.

2- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی وحقوقی حداکثر 400 سهم می باشد. هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش می باشد.

3-ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده ( کف قیمت 12450 و سقف قیمت 13120 ریال می باشد) ، جهت ثبت سفارش امکانپذیر می باشد و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نمی باشد. کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام نمایند.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید