20 درصد سرمایه خود را به طلا تبدیل کنید

به گزارش سایت طلا و به نقل از خبرگزاری کیتکو، در حالی که شاخص S&P با 184درصد پیشرفت نسبت به سال 2010، شاهد طولانی ترین میزان رشد در تاریخ خود بود، آمریکا در حال بستن حساب ها در اواخر سال 2019 می باشد. با فرا رسیدن دهه جدید در تاریخ معاملات، طلا توجهات بیشتری را به خود معطوف کرده است. با اینکه قیمت ها هنوز با رکورد هشت سال پیش فاصله دارند، ولی این فلز گران بها این دهه را با 34 درصد سود به پایان می رساند.


پیش از هر اتفاقی، 20 درصد سرمایه خود را به طلا تبدیل کنید
به گزارش سایت طلا و به نقل از خبرگزاری کیتکو، در حالی که شاخص S&P با 184درصد پیشرفت نسبت به سال 2010، شاهد طولانی ترین میزان رشد در تاریخ خود بود، آمریکا در حال بستن حساب ها در  اواخر سال 2019 می باشد.

با فرا رسیدن دهه جدید در تاریخ معاملات، طلا توجهات بیشتری را به خود معطوف کرده است. با اینکه قیمت ها هنوز با رکورد هشت سال پیش فاصله دارند، ولی این فلز گران بها این دهه را با 34 درصد سود به پایان می رساند.

اکنون سوالی که سرمایه گذاران مطرح می کنند این است که گزینه های بازار در دهه پیش رو چه خواهد بود. طی 10 سال پیش رو می بایست مراقب چه ریسک ها و فرصت هایی باشیم.

در راستای چشم انداز 2020 خبرگزاری کیتکو، نظر تعدادی از کارشناسان را مبنی بر اینکه چگونه 100.000 دلار را در 10 سال آتی سرمایه گذاری خواهند کرد، جویا شدیم.

پیش از هر اتفاقی، 20 درصد سرمایه خود را به طلا تبدیل کنیدپیش از هر اتفاقی، 20 درصد سرمایه خود را به طلا تبدیل کنید

کارشناس: فرانک گیوسترا

دلیل شهرت: رییس لئوگلد، یکی از بنیان گذاران شرکت کلینتون گیسترا

طی 10 سال آینده چگونه 100.000 دلار را سرمایه گذاری می کنید؟

اگر کسی مبلغ 100.000 دلار برای سرمایه گذاری داشته باشد، پیشنهاد من این است که 20 درصد آن را به طلا تبدیل کند و منتظر بماند. اکثر راه های سرمایه گذاری نظیر بازار سهام، بیش از آنچه واقعا ارزش دارند قیمت گذاری شده اند. من به شخصه نیم نگاهی بر تصمیمات پولی بانک مرکزی و سطح بدهی ها خواهم داشت. آینده ما به طرز چشم گیری بر این دو عامل وابسته است و هر دو، نوید آینده روشنی را می دهند.

از نظر شما، بزرگترین گرایش هایی که در حال ورود به دهه جدید می باشند، کدامند؟

باید بگویم یکی از نگرانی ها و تهدیدهای موجود، از بین رفتن بازار اوراق مشارکت است. میزان بدهی بالا کم کم درحال نمایان شدن است.

بزرگترین تهدیدهای 10 سال پیش رو را چه می دانید؟

از حیث بازار و مسائل جغرافیای سیاسی بسیار دشوار است که چشم اندازی 10 ساله از تهدیدهای پیش رو ارائه داد. من در این خصوص تئوری Paradigm Shift رای دالیو را دنبال می کنم.

بنظر شما سیر صعودی سهام تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟

میزان رشد سهام کنونی بازار، در حال حاضر در بیشترین حد در تاریخ خود به سر می برد. و نرخ بهره پایین غیر واقعی، به رشد آن دامن زده است. از نظر من از تئوری حباب فراتر رفته ایم و باید مراقب بود.

آیا پیشنهاد خاصی برای سرمایه گذاران در 10 سال آتی دارید؟

عقیده دارم که رویدادی در بازار مالی رخ خواهد داد. یک کاتالیزور ناشناخته زنجیره ای از اتفاقات را ترتیب خواهد داد که ثروت های زیادی را از بین خواهد برد. آماده باشید، چرا که در مقطع زمانی خاصی، فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری فراهم خواهد شد. در حال حاضر، منتظر بمانید و تا می توانید طلا بخرید.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید