سرمایه گذاران اروپایی نگران از تعرفه های جدید

بازارهای آسیایی در معاملات امروز با روند افزایشی نوسانی شاخص ها همراه شدند در حالی که بازار در انتظار سخنرانی ترامپ در خصوص سیاست خارجی و تجاری آمریکا است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، تصمیم ترامپ در خصوص اعمال تعرفه بر روی واردات خودرو از اروپا، در سخنرانی امروز او مشخص می شود و به این ترتیب، سرمایه گذاران اروپایی در انتظار تصمیم رئیس دولت آمریکا برای آغاز یک جنگ تعرفه ای دیگر هستند.

بر اساس این گزارش، مقامات اروپا سابق بر این اعلام کرده بودند که به نظر می رسد دونالد ترامپ در هفته جاری در خصوص اعمال تعرفه بر واردات خودرو اظهار نظر خوهد کرد.

به این ترتیب، شاخص نیکی ژاپن با جهش ۰.۵۲ درصدی رو به رو شد و شاخص اصلی بورس هنگ کنگ، با افزایش  ۰.۳۳  درصدی مواجه شد. در چین شاخص  شانگهای  با ریزش ۰.۱۲ درصدی معاملات را خاتمه داد.

در بازار طلای سیاه، هر بشکه نفت وست تگزاس با ۰.۲۶ درصد افزایش به ۵۷.۰۱  دلار رسید و نفت خام برنت دریای شمال با افزایش ۰.۳۱ درصدی به ازای ۶۲.۳۷  دلار در هر بشکه مبادله شد.

همچنین در بازار فلزات گران بها، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با کاهش ۰.۱۳ درصدی به ۱۴۵۵.۲۰ دلار رسید. هر اونس نقره با افزایش ۰.۱۴ درصدی به ازای ۱۶.۸۲ دلار مبادله شد


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید