شکست ترامپ در انتخابات چه تبعاتی برای طلا خواهد داشت؟

سایت طلا : مدیر یک شرکت معتبر سرمایه گذاری بر این باور است که شکست ترامپ در انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا تبعات زیادی را برای اقتصاد کلان و بازارهای بین المللی در پی خواهد داشت.

به گزارش کیتکو نیوز ، Roy Sebag مدیر شرکت معتبر سرمایه گذاری Mene در مصاحبه ای تاکید کرد: اگر احتمال شکست دونالد ترامپ و پیروزی یک نامزد دموکرات مثل الیزابت وارن را در انتخابات 2020 آمریکا در نظر بگیریم، وضعیت سیاسی ایالات متحده به طور کامل تغییر خواهد کرد.

بر اساس این گزارش وی در ادامه افزود: شکست ترامپ و پیروزی یک نامزد دموکرات در انتخابات 2020 میلادی موجب افزایش نااطمینانی های سیاسی و اقتصادی خواهد شد و این مساله مشکلات جدیدی را به بازار طلا خواهد افزود.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی اظهار داشت: اگر در نظر بگیرید که ترامپ در انتخابات پیروز نخواهد شد و یک نامزد دموکرات مثل وارن پیروز انتخابات 2020 شود، باید منتظر تغییرات اساسی در عرصه سیاسی ، قوانین مالیاتی، وضعیت اقتصادی در آمریکا باشید. به نظر من سیاست های دولت آمریکا، در عرصه های سیاسی و اقتصادی و به خصوص مالیاتی به طور کامل تغییر خواهد کرد و این مساله تاثیر زیادی بر ارزش دلار  و بازارهای بین المللی به خصوص طلا خواهد داشت.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید