عرضه ۳۷ هزار تن مواد شیمیایی در نخستین روز خرداد ماه

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز چهارشنبه اول خردادماه میزبان عرضه ۳۷ هزار و ۵۶ تن مواد شیمیایی است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، ۸ هزار تن شمش بلوم، ۸ هزار و ۳۶۰ تن سبد میلگرد، ۳ هزار و ۲۰۰ تن ورق قلع اندود و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

 امروز ۷۲۵ تن خرمای استعمران نیز در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران عرضه می شود. تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۷ هزار و ۱۰۰ تن قیر است. بازار فرعی بورس کالای ایران عرضه ۵۰۰ تن تولوئن را تجربه می کند.

همچنین روز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، بیش از ۵۳ هزار و ۶۴۵ تن انواع محصول در تالار های مختلف بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران هم در این روز میزبان دادوستد ۳۳ هزار و ۴۹۵ تن انواع مواد پلیمری و ۳۰۰ تن گوگرد بود. بر اساس این گزارش، تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز معامله ۱۲ هزار تن شمش بلوم را تجربه کرد.

این گزارش حاکی است، ۶ هزار و ۹۵۰ تن عایق رطوبتی و قیر نیز در تالار صادراتی به فروش رسید. بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز دادوستد ۹۰۰ تن کنسانتره فسفات را تجربه کرد.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید