پلن‌بی: قیمت بیت کوین در بلندمدت به ۵ میلیون دلار می‌رسد!

پلن بی، تحلیل‌گر سرشناس بازار ارزهای دیجیتال، گفته است قیمت بیت کوین پس از هاوینگ بعدی در حوالی سال ۲۰۲۴ به سطوح چند میلیون دلاری می‌رسد. به‌گفته پلن‌بی، قیمت این ارز دیجیتال در سال‌های پس از هاوینگ بسیار جذاب‌تر از ۲ سال پیش رو خواهد بود.

به گزارش کریپتو پوتیتو، پلن بی، تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال و خالق مدل مشهور انباشت به جریان (S2F)، همچنان دیدگاهی بسیاری صعودی در رابطه با آینده بیت کوین دارد.

به دنبال سقوط قیمت بیت کوین در ۳ ماه گذشته، تردیدهای بسیاری در بین معامله‌گران و تحلیل‌گران بازار درباره اینکه آیا همچنان روند صعودی بیت کوین پابرجا است یا خیر شکل گرفت. با این حال پلن بی نسبت به روندهای فعلی بازار توجهی ندارد و به این فکر می‌کند که در آینده چه پیش خواهد آمد.

همان طور که می‌دانید، مدل انباشت به جریان از متغیرهای مختلفی نظیر تولید، عرضه و سیر تکاملی بیت کوین استفاده می‌کند تا قیمت این ارز دیجیتال را پیش‌بینی کند.

خالق مدل انباشت به جریان در گفتگوی اخیر خود با اسکات ملکر (Scott Melker)، که با نام «The Wolf Of All Streets» هم شناخته می‌شود، دلایلی را درباره اینکه چرا بر این باور است که در سال‌های آینده قیمت هر واحد بیت کوین به قیمت ۵ میلیون دلار خرید و فروش خواهد شد ارائه کرد.

به‌گفته وی، اصلاحات قیمت به‌عنوان چرخه‌ای طبیعی برای بیت کوین در نظر گرفته می‌شوند و اوج‌های تاریخی قیمت در یک سال به خصوص، در سال‌های دیگر هم قابل دستیابی هستند. با این حال پلن بی معتقد است که سال‌های پس از هاوینگِ بعدی برای بیت کوین بسیار جالب‌تر از دو سال پیش رو خواهد بود.

پلن بی گفته است:

ممکن است قیمت بیت کوین امسال [مجدداً] به اوج تاریخی خود برسد و سال بعد در ۲۰۲۲ به کف خود برسد، اما پس از آن در سال ۲۰۲۴ یک هاوینگ دیگر را در پیش داریم. بنابراین ۲۰۲۵ و سال‌های پس از آن بسیار جذاب‌تر از دو سال آینده خواهد بود. بله، مدل‌های مختلف پیش‌بینی قیمت انباشت به جریان بازه قیمت بیت کوین را بین ۱ میلیون دلار (مدل انباشت به جریان اصلی) تا ۵ میلیون دلار (مدل انباشت به جریان در ترکیب با چند دارایی) پیش‌بینی می‌کنند.

گفتنی است که «مدل انباشت به جریان در ترکیب با چند دارایی» نسخه تکامل‌یافته مدل انباشت به جریان است که علاوه بر بیت کوین، ارزش آتی سایر دارایی‌ها را هم پیش‌بینی می‌کند.

بیت کوین برای رسیدن به هدف ۵ میلیون دلاری مدل انباشت به جریان راه بسیار درازی را در پیش دارد. اگرچه این مدل قبلاً پیش‌بینی کرده بود که بیت کوین در اوت (مرداد) سال جاری به ۱۰۰,۰۰۰ دلار می‌رسد و احتمالاً تا پایان سال هم قیمت ۲۲۸,۰۰۰ دلار را تجربه خواهد کرد، پلن بی گفت که بیشتر به سناریوی رشد طولانی قیمت بیت کوین تا سطوح چند میلیون دلاری علاقه‌مند است.

این تحلیل‌گر مشهور گفته است که بیت کوین‌های خود را نگه می‌دارد و تنها در صورت لزوم و برای عبور از بازارهای خرسی ممکن است مقدار کمی از دارایی خود را بفروشد.

ضمناً، چشمان من بیش از آن‌که به قیمت‌های ۱۰۰,۰۰۰ و ۲۸۸,۰۰۰ دلار باشد، به سطوح ۱ تا ۵ میلیون دلار دوخته شده است، بنابراین [بیت کوین‌های خود را] نمی‌فروشم، مگر برای عبور از بازارهای خرسی.

در حالی که بسیاری از به پایان رسیدن روند صعودی بیت کوین در تعجب هستند، پلن بی اخیراً پیش‌بینی کرده است که ۶۴,۰۰۰ دلار اوج قیمتی بیت کوین نخواهد بود. به گفته این تحلیل‌گر کمّی، داده‌های درون‌زنجیره‌ای و شاخص فلور (Floor)، یکی دیگر از ابزارهای پلن بی برای پیش‌بینی قیمت، نشان می‌دهد که تا پایان اوت (مرداد) بیت کوین با قیمتی پایین‌تر از ۴۷,۰۰۰ دلار معامله نخواهد شد.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید