چین ساخت بزرگ‌ترین مخزن ذخیره‌سازی LNG جهان را آغاز کرد

تسنیم : شرکت ملی نفت فلات قاره چین ساخت تانکرهای بزرگ‌ترین مخزن ذخیره‌سازی گاز طبیعی مایع جهان را شروع کرده است. به گزارش راشاتودی، شرکت ملی نفت فلات قاره چین(CNOOC) ساخت تانکرهای بزرگ‌ترین مخزن ذخیره‌سازی گاز طبیعی مایع(LNG) جهان را در پارک صنعتی بندر یانچنگ بینهای در استان جیانگ‌سو شروع کرده است.
به گفته این شرکت، به طور کلی شش تانکر با هزینه ۱/ ۶ میلیارد یوآن (۹۵۵ میلیون دلار) ساخته می‌شود. پس از اتمام ساخت این مخازن در پایان سال ۲۰۲۳، پروژه کامل شده شامل ۱۰ تانکر خواهد بود، از جمله شش تانکر فوق‌العاده بزرگ جدید که مجموعا ۲۷۰ هزار متر مکعب حجم دارند. طبق گفته این شرکت، ایستگاه دریافت جیانگ‌سو ال‌ان‌جی بینهای که شش تانکر ذخیره‌سازی LNG را در خود جای خواهد داد، ظرفیت پردازش سالانه ۶ میلیون تن را دارد و به بزرگ‌ترین پایگاه ذخیره‌سازی LNG در چین تبدیل خواهد شد.

شرکت ملی نفت فلات قاره چین همچنین اعلام کرد که این پایگاه نقشی اساسی در سیستم گازرسانی، ذخیره‌سازی و فروش گاز طبیعی این کشور خواهد داشت. این شرکت در ادامه تاکید کرد که این پروژه سهم عمده‌ای در به روزرسانی صنعتی منطقه اقتصادی رودخانه یانگ تسه ایفا می‌کند.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید