قیمت سکه و طلا افزایش خواهد یافت

از روز جمعه روند کاهش قیمت طلا شروع شد که تا روز گذشته نیز ادامه یافت اما با تقویت دلار در پایان روز گذشته قیمت سکه و طلا نیز جانی تازه گرفته و روند افزایشی خود را شروع کرد.

دیروز در بازار سکه فروشندگان زیادی حضور نداشتند تا با اضافه شدن معامله گران جدید از سایر بازارهای موازی، سکه به کانال 11,200,000 تومان نقل و مکان کند.

زمانی که شدت نزولی دلار کاهش یافت،‌ معامله‌گران سکه تصور کردند قیمت دلار به کف رسیده و میتوانند خریدهای خود را آغاز کنند تا حمایت سنگین از سکه در کانال 11 میلیون تومان صورت پذیرد.

سرمایه گذاران بازار سکه قصد ندارند تا اجازه سقوط سکه به کانال 10 میلیون تومان را بدهند. همچنین نوسان گیران نیز سعی کردند قیمت سکه را بالا بیاورند تا زمینه فروش دوباره خود را فراهم کنند.

با سخنان دیروز جو بایدن که در نهایت به سود طلا خواهد شد باعث گردید تا شاخص دلار تقویت و اونس طلا تا کانال ١٨٣٠ دلاری عقب نشینی کند.

این اتفاق امروز و در صورت عدم حمایت دلار تهران، برای سرمایه گذاران بازار سکه دشواری هایی را برای بالا نگه داشتن قیمت سکه ایجاد خواهد کرد.

انس طلا هم اکنون 1852 دلار قیمت داشته و برای بار دیگر در بالای 1850 دلار قرار گرفته است و کارشناسان پیش بینی می کنند که با به قدرت رسیدن بایدن تا چند ماه آینده قیمت انس به بالای 2000 دلار برسد.


منبع خبر: سایت طلا

این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید