مراقب سقوط های بیشتر طلا باشید

قیمت طلا که طی ماه های گذشته رشد بسیار خوبی از خود نشان داده بود در حال حاضر یک روند کاهشی را شروع کرده است که به نظر می رسد ادامه دار نیز باشد.

در شرایط کنونی بازار که شاخص دلار در حال افزایش می باشد کالا های وابسته به دلار شاهد کاهش قیمت می باشند و یکی از این کالا ها طلا است.

قیمت طلا از روز های گذشته شاهد نوسان و افتی نسبی بوده است و در نتیجه آن سرمایه گذاران تمایل کمتری به سرمایه گذاری در این بازار از خود نشان می دهند.

البته باید توجه داشت که سرمایه گذاران هم چنان به طلا تمایل داشته اما به دلیل شرایط کنونی در حاشیه قرار گرفته و نسبت به سرمایه گذاری در بازار طلا یک موضع خنثی در پیش گرفته اند.

شاخص های تکنیکال چهارده روزه یک حرکت غیر قابل پیش بینی را نشان داده اند و چندان نمی توان آینده مشخصی را برای  قیمت طلا، پیش بینی کرد.

البته به دلیل شرایط کنونی ممکن است قیمت طلا همچنان از خود یک تنزل را نشان داده و جهتی کاهشی به خود بگیرد. در روز گذشته طلای جهانی تا 1918 دلار حرکت کرده اما در پایان روز با سقوط بزرگی مواجه شد و به 1900 دلار بازگشت.

نمودار های فنی به ما نشان می دهند که طلا در محدوده 1895 دارای یک پشتیبانی قوی بوده و در صورتی که قیمت در بالای این سطح باقی بماند احتمال ریزش های بسیار زیاد کمتر می شود.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید