پیش بینی افزایش شدید قیمت طلا در امروز

قیمت طلا که در روز گذشته با یک افت نسبی مواجه شد با شروع امروز در حال بازگشت به میدان بوده و در حال افزایش قیمت نسبتا شدیدی است.

مهم ترین دلیل پیش بینی افزایش قیمت طلا در امروز توقف مطلاعات یکی از شرکت های تولید کننده واکسن کرونا می باشد که باعث شده تا پناهگاه امن برای بار دیگر قدرت بگیرد.

به علاوه تاخیر در تصویب محرک مالی بدبینی ها نسبت به بهبود  اقتصاد ایالات متحده آمریکا را افزایش داده است و باعث شده تا قیمت طلا برای بار دیگر اوج بگیرد.

در حال حاضر سرمایه گذاران در انتظار اخبار جدید محرک مالی و انتشار آمار CPI (شاخص قیمت مصرف کننده) هستند تا برای خرید طلا تصمیم بگیرند.

حال بیایید نگاهی به نمودار فنی طلا بیاندازیم

نمودار شاخص همگرایی فنی نشان می دهد که طلا در حال به چالش کشیدن مقاومت 1918 دلار بوده و قصد بازگشت به قیمت های بالا را دارد.

مقاومت های بعدی طلا نیز در نقاط 1923 دلار، 1925 دلار و 1935 دلار می باشد که طلا برای دستیابی سطوح بالا تر باید آن ها را تصرف کند.

همچنین در صورت شکسته شدن و فرو ریختن قیمت ها، طلا در نقطه 1911 دلار از پشتیبانی خوبی برخوردار است. حمایت بعدی طلا 1904 دلار بوده و در صورت ریزش بیشتر، طلا در 1885 پیشتیبانی خواهد شد.

منبع: fxstreet


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید