زمان دقیق عرضه اولیه قرن یا اکتیو مشخص شد

اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت پدیده شیمی قرن (قرن) : به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه میرساند امروز چهارشنبه مورخ 30/11/1398 تعداد 100 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت پدیده شیمی قرن (قرن) به عنوان پانصدوسی و چهارمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "ساخت مواد شیمیایی و محصولات شیمیایی" گروه "ساخت سایر محصولات شیمیایی" و طبقه "ساخت صابون و پاک کننده ها، فرآورده های تمیز کننده و پرداخت کننده،‌انواع عطر و فرآورده های بهداشتی" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد "قرن" به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.توجه به موارد زیر ضروریست:

1- دوره ثبت سفارش از ساعت 10:00 الی 12:30 می باشد. امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر می باشد.

2- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 100سهم می باشد. هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش می باشد.

3-ورود سفارش صفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده ( کف قیمت 16000 و سقف قیمت 17000 ریال می باشد) ، جهت ثبت سفارش امکانپذیر می باشد و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نمی باشد. کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام نمایند.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات

1 نظر بر روی این خبر وجود دارد.


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید