ورود مبین‌وان کیش به بازارهای عربی

به گزارش روابط‌عمومی شرکت مبین‌وان، مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت مبین‌وان و استودیو تاد روز شنبه برگزار شد.

در این مراسم حمید نصیری در حوزه عملکرد دپارتمان بین‌الملل با اشاره به اینکه پیرو بررسی‌های سال گذشته تا امسال یک مجموعه محصولات که پتانسیل صادرات را دارند، شناسایی کرده‌ایم، گفت: بازی پسرخوانده اولین موردی بود که روی آن تمرکز شد.

 وی افزود: اگرچه امروز قدری از برنامه‌ریزی‌ها عقب‌تر هستیم اما تجربیات جدیدی در این راستا کسب کردیم.

نصیری با بیان اینکه قرارداد مشارکتی با کشورهای عربی و آفریقای‌جنوبی تنظیم شده، افزود: امیدواریم این فعالیت‌ها نتایج خوبی برای مبین‌وان و اکوسیستم داشته باشد.

تمرکز روی حوزه‌های جدید
در ادامه علی نادعلی، ‌مدیرعامل استودیو تاد با اشاره به ورود شرکت به فضاهایی که کمتر کسی وارد می‌شود، افزود: از آنجا که فضای «سیبچه» فضای پرریسکی است که اپل هر چند وقت یک بار جلوی کار آن را می‌گیرد، تیم ما تلاش دارد راه‌حل‌های موردنظر را همیشه در این زمینه ارائه کند.

نادعلی با تاکید بر اینکه ‌بازی فروت کرفت اولین بازی است که فضای گیم ایران را باز کرده ادامه داد: ما ابتدا پس از ارائه این بازی دلسرد بودیم، اما ریسک ما جواب داد.

وی اضافه کرد: در این همکاری پیش رو با شرکت مبین‌وان هم نگاهمان این است که از فضای امن خارج شده و درآمدزایی داشته باشیم.

در پایان سیدصابر امامی، مدیرعامل مبین‌وان کیش در ادامه گفت: از سال گذشته شرکت مبین‌وان کیش ورای موضوعات فضای کسب‌وکار داخل با نگاه جدید در حوزه بین‌الملل کار را دنبال کرد.

وی با اشاره به دو مزیت ایران در عرصه بازی‌های کامپیوتری گفت: متخصصان ما خدماتی ارائه می‌دهند که همه جای دنیا مشتری دارد اما تاکنون کمتر شرایط فراهم شده که این ظرفیت‌ها شکوفا شود.

امامی با اشاره به بکر بودن بازار این عرصه گفت: در داخل از محصولات دیجیتال صحبت می‌کنیم اما در خارج از کشور کمتر کاری کرده‌ایم. پس این دو نگاه بازار جهانی و نیروی متخصص در کنار هم مسیری را مهیا می‌کند که از این بازار دست نخورده استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه صنعت دیجیتال ما شاید کمتر مورد بهره‌برداری قرار گرفته ابراز امیدواری کرد تفاهم‌نامه مزبور سرمنشأ سرمایه‌گذاری‌های آینده شود.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید