تحلیل و پیش بینی قیمت امروز طلا جهانی

روز گذشته قیمت طلا تا سطح ۱۴۵۰ نزول داشت و مجددا از این سطح به سمت بالا بازگشت. همانطور که میدانیم این سطح یکی از سطوح حمایت کلیدی در این بازار به شمار آمده و قیمت به آن واکنش زیادی میدهد و پیشتر نیز به عنوان یک سطح مقاومتی در برابر قیمت عمل کرده است. 
این بازار در حال نوسان برای پیدا کردن مومنتوم کافی و ادامه روند می باشد. نزول قیمت طلا به صورت یکباره و ناگهانی نبوده است از امروز احتمال ادامه نزول در این بازار میرود. 
در صورت شکست سطح ۱۴۵۰ و قرار گرفتن قیمت زیر آن انتظار ادامه نزول قیمت تا سطح ۱۴۳۰ و پس از آن ۱۴۰۰ را خواهیم داشت. 
بالاتر از قیمت نیز مقاومت کلیدی ۱۵۰۰ قرار دارد که باید به این سطح توجه داشت.

آقای ترامپ می گوید آمریکا در حال دستیابی به یک توافق تجاری با چین است و این توافق در مراحل نهایی خود می باشد
موسسه رتبه بندی فیچ می گوید اقتصاد آمریکای شمالی(آمریکا و کانادا) در سال 2020 پایدار خواهد بود
نرخ تورم در این دو کشور افت نخواهد کرد، درباره کانادا گفت که این کشور نرخ بهره را کاهش نخواهد داد و احتمالا شاهد تثبیت بدهی ها باشیم
آقای کاپلان از اعضای محترم فدارل رزرو آمریکا می گوید  سیاست پولی فدرال رزرو در حال حاضر در جای مناسبی قرار دارد و اقتصاد بیش از سیاست های پولی نیاز دارد، عملکرد منحنی بازده اکنون وضعیت بهتری دارد و امید است رفته رفته به تورم 2 درصد در سال بعد برسیم اما GDP Q4 به نظر ضعیف باشد
گلدمن ساکس می گوید ایالات متحده احتمالاً تعرفه های اضافی را در مورد چین بازگرداند - که خرید یوان را توصیه می کند.
گلدمن ساکس ، زاک پاندل ، رئیس استراتژی ارز جهانی و بازار در حال ظهور در نیویورک ، در مصاحبه ای در تلویزیون بلومبرگ صحبت کرد و گفت: مورد طولانی بودن یوان است که واقعاً در مورد چشم انداز بازپرداخت تعرفه در ایالات متحده است.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید