«تامین سرمایه نوین» برای عرضه اولیه آماده می‌شود

مهتاب رحمتعلیگروه بنگاه‌ها : معارفه شرکت تامین سرمایه نوین برای ورود به بازار سرمایه در حالی امروز دوشنبه برگزارمی‌شود که مدیرعامل این شرکت با اشاره به قیمت‌گذاری مناسب صورت گرفته برای عرضه مزبور گفت: سهامدار عمده شرکت رقم مناسب و قابل‌توجهی را برای سهامداران در این عرضه درنظر گرفته به این ترتیب P/ Eمناسبی برای این سهم کشف خواهد شد.

ولی نادی قمی با اشاره به سرمایه ۷۰۰ میلیارد تومانی شرکت گفت: قرار است ۱۰درصد از سهام «تنوین» یعنی معادل ۷۰۰میلیون سهم به‌صورت عرضه اولیه در بورس تهران وارد شود. این در حالی است که زمان دقیق عرضه مشخص نیست؛ اما به‌هر حال عرضه چندان دور نبوده یا پایان هفته جاری یا بعد از تعطیلات هفته آینده خواهد بود.وی در ادامه سودآوری تامین سرمایه نوین را مدنظر قرار داد و گفت: میزان سودآوری هر سهم «تنوین» در سال جاری حدود ۵۵تومان به ازای هر سهم بوده که این رقم برای سال آینده نیز تکرار خواهد شد.شرکت تامین سرمایه نوین در ۵ تیر ماه، این شرکت ۲۲آبان ماه به‌عنوان پانصد و بیست و پنجمین شرکت در بخش فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی و در بازار دوم معاملات بورس تهران درج نماد شد. سرمایه اولیه آن ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که طی ۵ مرحله افزایش سرمایه، به ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

در همین حال براساس اخبار اعلام شده، روز دوشنبه جلسه معارفه تامین سرمایه نوین برگزار خواهد شد. در این راستا شرکت تامین سرمایه نوین در گزارش عملکرد و صورت‌های مالی مربوط به دوره ۹ماه نخست سال جاری، توانست بیش از ۳۲۰میلیارد تومان درآمدعملیاتی شناسایی کند. به این ترتیب سود عملیاتی شرکت با کسر هزینه‌ها به ۳۱۰میلیارد تومان رسیده است. در همین راستا سود خالص «تنوین» نیز برای دوره ۹ماه نخست سال به ۲۷۸میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۱۶درصدی را تجربه کرده است. به همین ترتیب «تنوین» تا پایان آذرماه سال جاری، مبلغ ۳۹۷ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده که این ارقام با توجه به سرمایه ۷۰۰میلیارد تومانی شرکت درنظر گرفته شده است.

در ترکیب سهامداری این شرکت بانک اقتصاد نوین به‌عنوان سهامدار اصلی دارای ۴/ ۳۴ درصد، خدمات مالی و اعتباری راه اقتصاد نوین با ۱۰ درصد، سرمایه‌گذاری سرآمد بهشهر با ۹۵/ ۹ درصد، تامین آتیه درخشان نوین با ۱۳/ ۸ درصد، سرمایه‌گذاری ساختمان ایران، سرمایه‌گذاری غدیر موسسه مالی و اعتباری ملل هر کدام با ۸ درصد، لیزینگ بانک اقتصاد نوین با ۹۹/ ۵ درصد، سرمایه‌گذاری رهروان دور اندیش با ۴درصد، سرمایه‌گذاری ساختمان نوین با ۲ درصد و بنیاد فرهنگی مصلی نژاد با یک درصد حضور دارند.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید